etrgovinica.si/esgcz respektuje platné zákony na ochranu spotřebitele a snaží se plnit svou povinnost s ohledem na poskytování účinného systému vyřizování stížností.
V případě potíží může kupující kontaktovat prodejce a podat reklamaci na telefonním čísle: +420 234 076 650 nebo prostřednictvím e-mailu [email protected]/esgcz. Proces vyřizování stížnosti je důvěrný.
Prodejce vyvíjí maximální úsilí, aby mohl řešit případné spory smírnou cestou.
V souladu s právními normami společnost MS UP d.o.o. neuznává žádného poskytovatele mimosoudního řešení spotřebitelských sporů jako kompetentního k řešení spotřebitelských sporů, který by mohl spotřebitel zahájit v souladu se slovinským zákonem o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů (Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov).
Spotřebitelé mají možnost řešit spory ohledně své online objednávky nejprve bez účasti soudu.
Na následujících stránkách je k dispozici online platforma pro řešení spotřebitelských sporů http://ec.europa.eu/consumers/odr/ nebo https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Uvedené nařízení vyplývá ze slovinského zákona o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů (Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov) Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č.524/2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES.